Nyhedsbrev: Maj 2019.

Kontingent 2019.

Vi minder lige om indbetaling af kontingent for 2019. Der mangler stadig nogle få.

Vi håber naturligvis på, at de fortsat, vil være medlemmer.

Regnr. 4451    Kontonr.  0001279610. Husk at anføre navn på indbetaler.

Indbetaling kan også ske via Mobile Pay på tlf. nr. 28 71 92 15. Husk også her at anføre navn på indbetaler.

Endelig kan kontingentet indbetales kontant til foreningens kasserer, Kenni Holm, Jernbanegade 22.

Satserne er:  Husstande kr. 175,00.   Kunstforening: kr. 150,00

Skulle man være i tvivl, om man har betalt, så kontakt kassereren på tlf. 28 71 92 15

STRANDRENSNINGSDAG

Lørdag den 1. juni kl. 09.00.

I lighed med tidligere år har Aakirkeby Borgerforening lovet at ville rense stranden fra Raghammer Odde til Risegaard.

Bestyrelsen håber, at mange af vores medlemmer, men også gerne andre personer, vil deltage i dette arbejde, så vi kan præsentere en flot strand for vores badegæster.

Boderne Grundejerforening giver også en hjælpende hånd.

Vi mødes på den store parkeringsplads i Boderne kl. 09.00.

Der vil de fremmødte blive delt op i 4 hold og få udleveret plastiksække.

Hvert hold, under ledelse af en udpeget holdleder, får så til opgave at rense en udpeget del af strækningen.

Når vi er færdige, mødes vi ved Lisa Drejers sommerhus i Boderne (tæt på P-pladsen), hvor foreningen er vært for en omgang pølser og øl/sodavand.

Vi forventer at være færdige mellem kl. 11.00 og 12.00

Strandene rundt om den øvrige del af øen bliver renset af andre foreninger på samme vilkår.

SKT. HANS AFTEN PÅ BAUNEHØJ

Søndag den 23. juni.

Traditionen tro arrangerer Aakirkeby Borgerforening Skt. Hans Aften på Bavnehøj.

Bålpladsen åbner kl. 20.00.

Der vil værre salg af AAIF-æbleskiver, samt drikkelse og popcorn.

Fakkeltog starter kl. 21.00 ved busstoppestedet Kirkepladsen/Nybyvej og går til bålpladsen ledsaget af et norsk skolemusikkorps.

Børn er velkommen til at deltage i fakkeltoget og skal blot møde op ved busstoppestedet senest kl. 2045.

Bålet tændes ca. kl. 21.15.

Båltaler:       Direktør for Campus Bornholm

Inge Prip