Medlemskab og kontingent.

Som medlemmer kan optages alle med interesse for foreningens arbejde.

Medlemskabet tegnes for et år ad gangen og er bygget op som et husstandsmedlemskab.

Man har dog maksimalt 2 stemmer pr. husstand på generalforsamlinger.

Det årlige kontingent er for 2015 kr. 175,00.

Kontingentet opkræves ved, at der efter den årlige generalforsamling, som normalt finder sted i marts måned,  og hvor kontingentet fastsættes, udsendes et giroindbetalingskort til medlemmerne.

Kontingent samt indbetaling til nedenstående kunstforening også kan ske på regnr. 6962  kontonr. 0001279610.

Desuden opkræves der kr. 10,00 pr. person, hvis man deltager i et af foreningens medlemsarrangementer.

Ved særlige arrangementer kan der dog være tale om en større betaling.

Kunstforeningen.

Hvis man derudover ønsker at være medlem af kunstforeningen, skal man yderligere indbetale

kr. 150,00 om året.

Derved deltager man i lodtrækningen om 3 kunstværker, som kunstforeningsgruppen for det samlede indbetalte beløb køber hos nogle af de udstillende kunstnere i Galleri 2´RN.

Denne lodtrækning finder sted på den årlige generalforsamling.

Hvis man ønsker at blive medlem af foreningen bedes man kontakte kassereren eller en anden person i bestyrelsen

admin