Aakirkeby Borgerforening

Ordinær generalforsamling den 7. marts 2017.

Dagsorden:

1.  Valg af dirigent og stemmetællere  Som tidligere år blev Jan Pedersen valgt til dirigent. De to stemmetællere blev Lene Riis og Ellen Kofoed

2.       Beretning ved formanden om foreningens virksomhed. (Robert Johnsen) Den fyldestgørende beretning blev taget til efterretning

3.       Beretning fra de i vedtægterne § 7 nævnte grupper. (Indgår i formandens beretning)

4.       Revideret årsregnskab forelægges til godkendelse. (Kenni Holm) Regnskabet blev godkendt.

5.       Indkomne forslag.

Ingen

6.       Fastsættelse af kontingent.

Nuværende satser: Kontingent kr. 175,00. Kunstforeningen kr. 150,00. Mødegebyr kr. 10,00. (Foreslås uændret) Det blev besluttet at kontingent forbliver uændret

7.       Valg: Samtlige valg endte med genvalg over hele linien

a.       Valg af kasserer (Kenni Holm er villig til genvalg)

b.      Valg af 4 bestyrelsesmedlemmer. (Hanne Byder, John Nielsen, Niels Lohmann og Lene Riis er villige til genvalg.)

c.       Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen. (Inge Marie Ipsen er villig til genvalg)

d.      Valg af 1 revisor og en revisorsuppleant. (Peter Krak og Jan Harvest er villige til genvalg)

e.       Valg af medlemmer til de i § 7 nævnte styringsgrupper.

Grp. A: Jonn Lund og Jan E. Pedersen er villige til genvalg.

Grp. B: Troels Jørgensen og Preben Kofoed er villige til genvalg.

Grp. C: Forslag. Med hensyn til medlemsaktiviteter vil bestyrelsen fortsætte med arbejdet

Grp. D: Gunvor Holm og Dorthe Müller er villige til genvalg.

h.  Valg af 7 repræsentanter og 2 suppleanter til Aakirkeby-Hallerne S/I.

Repræsentanter:

(Poul Aksel Eriksen, Thomas Koefoed, John Nielsen, Niels Lohmann, Peter Müller,

Gitte Quaade og Robert Johnsen foreslås genvalgt)

Suppleanter: Georg Müller og Hanne Byder foreslås genvalgt.

Også her blev samtlige repræsentanter og suppleanter genvalgt

8.       Eventuelt.

·                                               Overrækkelse af præmie for flot restaureret hus. Gitte Quaade overrakte Elly og Søren Wolff

·                                               Lodtrækning om kunstforeningens kunstværker. De heldige vindere denne gang blev Jan Harvest, John Nielsen og Søren Wolff

·                                               Efter generalforsamling var det i år Peter Haase der fortalte om projektet Linjer i landskabet. Peter Haase og Bjarne Westerdahl har arbejdet på at dette projekt er blevet virkeliggjort.

admin